Podaj rok i epokę utworzenia danych utworów:
1.Henryk Wieniawski - Kujawiak
2.Wolfgang Amadeus Mozart - II Aria Królowej Nocy z opery Czarodziejski flet
3.Wolfgang Amadeus Mozart - Serenada c-moll na instrumenty dęte (Finał - Allegro)
4.Maurice Ravel - Introdukcja i Allegro na harfę, kwartet zmyczkowy, flet i klarnet (fragment)
5.Rodion Szczedrin - carmen - suita (fragmenty) cz. I
6.Rodion Szczedrin - Carmen - suita (fragmenty) cz. II
7.Rodion Szczedrin - Carmen - suita (fragmenty) cz. III
8.Rodion Szczedrin - Carmen - suita (fragmenty) cz.VI
9.Joaquin Rodrigo - Concierto de Aranjuez na gitarę i orkiestrę (część II Adagio)

2

Odpowiedzi

2010-03-13T23:22:02+01:00
1.Henryk Wieniawski - Kujawiak- 1880
2.Wolfgang Amadeus Mozart - II Aria Królowej Nocy z opery -Czarodziejski flet-1791
3.Wolfgang Amadeus Mozart - Serenada c-moll na instrumenty dęte (Finał - Allegro 1784
4.Maurice Ravel - Introdukcja i Allegro na harfę, kwartet zmyczkowy, flet i klarnet (fragment)- 1905
5.Rodion Szczedrin - carmen - suita (fragmenty) cz. I- 1950
5.Rodion Szczedrin - carmen - suita (fragmenty) cz. I-1951
6.Rodion Szczedrin - Carmen - suita (fragmenty) cz. II 1953
7.Rodion Szczedrin - Carmen - suita (fragmenty) cz. III1956
8.Rodion Szczedrin - Carmen - suita (fragmenty) cz.VI 1957
9.Joaquin Rodrigo - Concierto de Aranjuez na gitarę i orkiestrę (część II Adagio) 1939
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T23:35:47+01:00
1)
Henryk Wieniawski - Kujawiak (1853) - Romantyzm
2)
Wolfgang Amadeus Mozart - II Aria Królowej Nocy z opery Czarodziejski flet (1791) - Oświecenie
3)
Wolfgang Amadeus Mozart - Serenada c-moll na instrumenty dęte (Finał - Allegro) (1786) - Oświecenie
4)
Maurice Ravel - Introdukcja i Allegro na harfę, kwartet smyczkowy, flet i klarnet (fragment) (1905) - Młoda Polska
5)
.Rodion Szczedrin - carmen - suita (fragmenty) cz. I (1950) -
6)
Rodion Szczedrin - Carmen - suita (fragmenty) cz. II (1953)
7)
Rodion Szczedrin - Carmen - suita (fragmenty) cz. III (1956)
8)
Rodion Szczedrin - Carmen - suita (fragmenty) cz.VI (1957)
9)
Joaquin Rodrigo - Concierto de Aranjuez na gitarę i orkiestrę (część II Adagio) (1939) - okres II wojny światowej


3 5 3