Odpowiedzi

2009-10-25T08:43:30+01:00
Córka będzie teraz dostawać 40 zł
;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T08:43:58+01:00
1600 - 100%
1800 - x%

x=1800*100/1600=112,5%

12,5% dostał podwyżki

20zł - 100%
x zł - 12,5%

x= 20*12,5/100=2,5

Odp.: Teraz będzie dostawać 22,5 zł
1 5 1
2009-10-25T08:45:29+01:00
1600 zł - dotychczasowa wypłata
1800 zł - wypłata po podwyżce

1600 zł --> 100%
16 zł --> 1%
1800 zł - 1600 zł = 200 zł
200 zł --> 12,5 %

12,5 % z 20 zł = 12,5/100 * 20zł = 2,5 zł
20 zł + 2,5 zł = 22,5 zł
1 3 1