Odpowiedzi

2009-10-25T08:43:54+01:00
POBRZEŻA, POJEZIERZA POLSKIE, NIZINY ŚRODKOWOPOLSKIE,WYŻYNY POLSKIE,KOTLINY PODKARPACKIE,KARPATY I PRZEDGÓRZE SUDETY
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T08:44:15+01:00
A) Pas nizin nadmorskich
b) Pas pojezierza
c) Pas nizin środkowo polskich
d) Pas wyżyn
e) Pas kotlin podkarpackich
f) Pas gór
2 4 2
2009-10-25T13:27:01+01:00
· Pas pobrzeży
· Pas pojezierzy
· Pas nizin środkowopolskich
· Pas wyżyn i starych gór ( Sudety i Przedgórze, Góry Świętokrzyskie, i wyżyny)
· Pas kotlin podgórskich ( Podkarpackie)
· Pas młodych gór ( Karpaty)
4 4 4