Odpowiedzi

2010-03-14T00:11:33+01:00
Witaj
dane cm=11,6M, d=1,13g/cm3= 1130g/dm3, M=34g/mol
szukane cp

cp = cm*100% *M/d = 11,6mol/dm3 *100% *34g/mol //1130g/dm3 = 34,9%

11,6M perhydrol jest jednocześnie 34,9% roztworem H2O2.

..........................pozdrawiam
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T01:14:13+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Masa molowa H2O2 M=34g/mol
Cm=11,6mol/dm3
d=1,13g/cm3 = 1130g/dm3
Cp=?

Cp=Cm*M*100%/d
Cm=11,6mol/dm3 *34g/mol*100%/1130g/dm3
Cm=34,9%

11 4 11