Odpowiedzi

2010-03-14T00:20:46+01:00
Romantyzm (1822-1863), czyli m.in.:

Cyprian Kamil Norwid - jego poezje
Adam Mickiewicz - ballady, "Pan Tadeusz", "Dziady"
Zygmunt Krasiński - "Nie-boska komedia"
Juliusz Słowacki - "Kordian"
Johann Wolfgang Goethe - "Cierpienia młodszego Wertera"
28 3 28
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T00:25:49+01:00
A.mickiewicz-pan tadeusz
Cyprian kamil norwid pisal poezje
Juliusz slowacki kordian
Z.krasinski nieboska komedia
14 3 14