Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T08:05:46+01:00
Zaproszenie !
Serdecznie zapraszamy na spotkanie literackie w dn.12.05.2010 roku.O godz 16:00-20-00.W szkole 32 w Białymstoku.Zapraszamy wszystkich chętnych którzy interesują się literaturą.
Dyrekcja SP 32


Zaproszenie!
Serdecznie zapraszamy na spotkanie patriotyczne w epoce oświecenia,które odbędzie się dn. 3.04.2010 r. o godz 12;00-13:30.W teatrze Narodowym przy ul.Białej24 w Łodzi.
Wszystkich chętnych,którzy chcą lepiej poznać nasz kraj serdecznie zapraszamy!
Dyrekcja Teatru.


Liczę na NAJ :**
2 5 2
2010-03-14T08:14:22+01:00
Zaproszenie
Szanowni Państwo,drodzy Rodzice,Uczniowie,nauczyciele i dyrekcje publicznego gimnazjum w Warszawie serdecznie zapraszają na spotkanie literackie w salonie literackim z Wisławą Szymborską,które odbędzie się w piątek 20 maja 2010 roku o godzinie 16:00 w .............................-miejsce wpisać.
1 5 1