Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T08:07:27+01:00
1 cm (Mapa) = 150 000 cm(teren)
1cm (mapa)= 1,5 km(teren)

3,6 *1,5= 5,4 km
Odp. Odległość miedzy miejejscowosciami wynosi 5,4 km.
2010-03-14T08:08:34+01:00
1 cm = 150 000 cm
1cm= 1,5 km

3,6 *1,5= 5,4 km
Odp. Odległość miedzy tymi miejscowościami wynosi 5,4 km.
2010-03-14T08:19:08+01:00
1 cm = 150 000 cm
1cm= 1,5 km

3,6 x 1,5 = 5,4 km


Odp. Więc odległość miedzy tymi miejscowościami wynosi 5,4 km.