Odpowiedzi

2010-03-14T08:26:09+01:00
Serdeczne zapraszam turystów do zwiedzania przepieknego Egiptu.
Zapewniam Państwu że nie bedziecie żałowac ani jednej wydanej złotówki. Jedna z atrakcji bedzie przejażdżka na wielbłądach po afrykańskeij pustyni. Po upalnej przejazdżce zapraszamy Państwa na zimno koktajl w naszym hotelu.Obiecujemy że nie zapomnicie tej wycieczki do końca swego życia. Liczymy że Państwo się skuście i pojedziecie razem z nami.


Biuro podrózy
ITAKA
46 3 46
2010-03-14T08:27:32+01:00
Uwaga!
Wycieczka do Egiptu!
Już teraz! Zawsze o niej marzyliście?
Macie okazje,aby spełnić marzenia!
Egipt..hm.czyż nie ładnie brzmi?
Ładnie!Jak najbardziej ładne!
A więc nie wahaj się i zgłoś się po bilety.
Będzie dużo atrakcji a między innymi spacery po afrykańskiej pustyni!Zachęcamy.
62 4 62
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T08:32:35+01:00
Zapraszamy do odwiedzenia i zwiedzenia tajemniczego kraju faraonów jakim jest egipt. Jednymi z setnymi atrakcji będą: przejażdżka na wielbłądzie po afrykańskiej pustyni, piramidy w gizie oraz świątynia boga re następnie udamy się barka w dół nilu i w aleksandri będziemy podziwiać gruzy po bibliotece i latarnie w faros. Pozdro i daj naj.;)
85 4 85