Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T09:01:37+01:00
Adama Cisowskiego nazywano szatanem, ponieważ był sprytny i pomysłowy ,potrafił rozwiązwać każdą najtrudniejszą zagadki zagadkę.

Licze na najlepsze:).
8 4 8
2010-03-14T09:01:57+01:00
Adama Cisowskiego nazywano „szatanem” ze względu na jego niezwykłe umiejętności.
4 3 4
2010-03-14T09:02:14+01:00
Adam był nazywany "szatanem", ponieważ charakteryzowała go niesamowita przebiegłość oraz spryt.
4 3 4