Npisz rozprawkę Na temat:Czy życie gimnazjalisty jest ciekwe?
A teza ma byc taka:"życie gimnazjalisty jest ciekawe"
A argumenty maja byc takie: 1.Przede wszystkim zdobywamy nowe znajomoscci
2.Dochodza nam nowe ciekawe pzedmioty
3.warto tez zwrocic uwage na dodatkowy jezyk.

Pilne i szybko potrzebnena dzis!

2

Odpowiedzi

2009-10-25T09:25:35+01:00
Życie gimnazjalisty jest ciekawe gdyż zgłębiamy w tym etapie nauki nowe tajniki wiedzy.
Dowiadujemy się nowych rzeczy.Spotykamy z nowymi nauczycielami którzy zawsze nam pomagają.
Dochodzą nowe interesujące przedmioty.
Dowiadujemy się więcej.
Zaczynamy się uczyć nowych języków obcych. Które zaraz lubimy. I z chęcią się ich uczymy.
Gimnazjum-to nowy etap naszego życia.Musimy go przeżyć starajmy się jak najlepiej.To zapewne będą kiedyś najlepsze lata naszego życia.:))))


Pozdrowionka
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T09:28:54+01:00
Już prawie masz rozprawkę gotową ;]
"Życie gimnazjalisty jest ciekawe" ... tutaj rozwiń myśl czemu tak uważasz.
Argumenty:
Po pierwsze przede wszystkim poznajemy nowych znajomych. Gdyby nie szkoła większości osób byśmy nie znali. [rozwiń tą myśl aby była przekonująca]
Po drugie dochodzą nam nowe ciekawe przedmioty. Dzięki nim dowiadujemy się wiele ciekawych informacji. Ucząc się ich stajemy się inteligentni i możemy zabłysnąć przed znajomymi, że więcej wiem i dzięki poszczególnym przedmiotom... [rozwiń tą myśl]
Kolejnym argumentem jest to, że możemy nauczyć się języków. W tym wieku, gdzie się nieruszysz to jest potrzebny. Wyjeżdżając za grenicę w odwiedziny do cioci, lub do pracy, czy nawet aby pozwiedzać piękno kraju, to już koniecznie trzeba umieć. Na każdym kroku są języki obce. [rozwiń tą myśl, coś pozmieniaj]
Podsumowanie:
Sądzę, że zgromadzone argumenty udowodniły wysuniętą przeze mnie tezę, że życie gimnazjalisty jest ciekawe i pełne przygód. pierwsze miłości, więcej zgromadzonej wiedzy. Pomyśl tylko co byś bez tego zrobił.


Dasz sobie radę ;P
3 4 3