Odpowiedzi

2010-03-14T09:10:53+01:00
# Jest jeden Bóg.
# Bóg jest Sędzią sprawiedliwym, który za dobro wynagradza, a za zło karze.
# Są trzy Osoby Boskie : Bóg Ojciec, Syn Boży i Duch Święty.
# Syn Boży stał się człowiekiem i umarł na krzyżu dla naszego zbawienia.
# Dusza ludzka jest nieśmiertelna.
# Łaska Boska jest do zbawienia koniecznie potrzebna.
722 3 722
Komentarz został usunięty
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T09:11:15+01:00
Główne prawdy wiary:

1. Jest jeden Bóg.
2. Bóg jest sędzią sprawiedliwym, który za dobre wynagradza, a za złe karze.
3. Są trzy Osoby Boskie : Bóg Ojciec, Syn Boży, Duch Święty.
4. Syn Boży stał się człowiekiem i umarł na krzyżu dla naszego zbawienia.
5. Dusza ludzka jest nieśmiertelna.
6. Łaska Boska jest do zbawienia konieczne potrzebna.
580 3 580
Komentarz został usunięty