Odpowiedzi

2010-03-14T09:25:28+01:00
1. modliłam się
2. pomogłam mamie posprzątać w domu
3. poszłam do Kościoła
4. pomogłam komuś odrobić lekcje
5. zrobiłam dużo dobrych uczynków (np. pozmywałam naczynia itp.)

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T10:16:57+01:00
-pomagałam w nauce kolegom
-modliłam się
-dużo myślałm o Bogu
-byłam na mszy św.
-byłam u spowiedzi
-pocieszałam przyjaciół
-broniłam słabszych
-pomogłam jakiemuś porzuconemu zwierzakowi
itp.
Nie piszę tu o sb; to tylko propozycja, zaznaczam.