Odpowiedzi

2010-03-14T09:18:45+01:00
Gdy widzisz, że ktoś świadomie grzeszy powinieneś spróbować go powstrzymać, wytłumaczyć i że źle robi.
Liczę na naj
2010-03-14T09:29:45+01:00
Powinieneś podejsć do grzeszącego i powiedzieć mu że Bóg widzi jego grzechy.
Grzechy powinien odpokutować przy spowiedzi św. Przyjąć komunie w pierwszy piątek miesiąca. W ten sposób Bóg wynagrodzi mu grzechy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T10:07:54+01:00
Gdy widzisz że ktoś grzeszy to powinieneś z tym kimś porozmawiać wytłumaczyć mu że to co robi to nie podoba się Bogu i żeby przemyślał całą tą sprawę bo Bóg nawet gdy my grzeszymy nas kocha ale powinniśmy się starać być dla niego dobrzy i być dobrym dla bliżniego . Jezus zginął za ludzi na krzyżu bo chciał żebyśmy byli zbawieni i za nasze grzechy umarł . Więc starajmy się jak najmniej grzeszyć.