Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T09:31:35+01:00
PO PIERWSZE OWOC MA SUBSTANCJE ODŻYWCZE KTÓRE MY POBIERAMY ZJADAJĄC GO.
PO DRUGIE DZIĘKI OWOCOM ROŚLINY MOGĄ SIĘ ROZNOSIĆ PO CAŁYM ŚWIECIE.
PO TRZECIE W OWOCACH MOGĄ SIĘ ROZWIJAĆ OWADY, KTÓRE WZBOGACAJĄ ŚRODOWISKO.
8 4 8
2010-03-14T09:32:57+01:00
Znaczenie owocu dla człowieka jest takie, że pierwszym zakazanym owocem w raju było jabłko. Nieco później jabłko u króla oznaczało władzę. W dzisiejszych czasach wszystkie owoce są pokarmem dla człowieka. Znaczenie owocu u zwierząt jest natomiest takie, że od wielu tysięcy lat stanowi pokarm dla wielu zwierząt, np.jabłko dla robaka.
Liczę na naj ;-D
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T09:33:21+01:00
Owoce mogą rozsiewać nasiona np. szyszki oraz moga byc zjadane przez ludzi i zwierzęta
zwierzęta np. dziki jedzą żołędzie
ludzie np. jedzą jabłka, gruszki, śliwki itp.
4 2 4