Pan Jan kupił za 149 500 zł mieszkanie z garażem i piwnicą na Osiedlu Słonecznym. Powierzchnia mieszkania jest dziesięć razy większa od powierzchni piwnicy. Jak duże jest mieszkanie pana Jana?

Dane z reklamy mieszkania:

Cena 1m²-2000 zł
Metraż 35-112m²
Elementy dodatkowe:
Garaż - 25 000 zł
Piwnica - 750 zł za 1m²

Daje naj.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T09:41:33+01:00
An Jan kupił za 149 500 zł mieszkanie z garażem i piwnicą na Osiedlu Słonecznym. Powierzchnia mieszkania jest dziesięć razy większa od powierzchni
piwnicy. Jak duże jest mieszkanie pana Jana?

Dane z reklamy mieszkania:

Cena
1m²-2000 zł
Metraż 35-112m²
Elementy dodatkowe:
Garaż - 25 000 zł
Piwnica - 750 zł za 1m²

Mieszkanie x- metraż mieszkania

z-metraż piwnicy
2000x+25000+750z=149500
x=10z
20000z+750z=124500
20750z=124500
z=6
x=60m
Mieszkanie ma 60 m²
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T09:59:30+01:00
Cena
1m kwadrat - 2000zł (mieszkanie)
metraż 35-112 metrów kwadratowych
garaż 25000zł
piwnica 750zł za 1 m kwadrat
149 500 zł - 25000 zł = 124 500zl
10x*2000 + x *750 = 124500
20750x=124500
x=6
Mieszkanie ma 60m Kwadratowych

2010-03-14T10:17:35+01:00
to powierzchnia
piwnicy. Wtedy 10x,to powierzchnia mieszkania. Mieszkanie łącznie z piwnicą ma 11x metrów kwadratowych i kosztuje złotych.