Odpowiedzi

2010-03-14T09:46:57+01:00
-W trakcie zmagań z Prusami dochodziło do starć wojsk zakonnych i litewskich.
-Po zdławieniu powstania pruskiego konflikt rozgorzał z pełną mocą.
-Własnymi siłami Zakon zajął bezprawnie Pomorze Gdańskie.
-Pokój w Kaliszu zmusił jednak Zakon do zaprzestania ataków na Polskę.


P.bardzooo:)
Liczę na naj:))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T09:48:59+01:00
Krzyżacy zostali sprowadzeni do Polski w 1226r. przez Konrada Mazowieckiego. Mieli oni bronic ziemie polskie przed napadami Prus. Napadali nas pod pretekstem nawracania. Potem Krzyżacy wybili Prusów i zajęli ich ziemie.