Odpowiedzi

2010-03-14T09:48:54+01:00
X² - 2x - 3 ≥ 0
delta=b²-4ac
delta=4-4*1*(-3)
delta=16
√delta=4
x₁=2-4/2
x₁=-1

x₂=2+4/2=3
x₂=3
(x+1)(x-3)≥ 0
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T09:53:40+01:00
X² - 2x - 3 ≥ 0
Δ = 4 + 12 = 16
√Δ = 4
x1 = 2 - 4/2 = - 1
x2 = 2 + 4/2 = 6/2 = 3
(x - x1)(x - x2) ≥ 0
(x + 1)(x - 3) ≥ 0
x + 1 ≥ 0 i x - 3 ≥ 0 lub x+ 1 ≤ i x - 3 ≤ 0
x ≥ - 1 i x ≥ 3 lub x ≤ - 1 i x ≤ 3
x ≥ 3 lub x ≤ - 1
odp
x ≥ 3 lub x ≤ - 1