Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T09:55:53+01:00
A-B- cala droga - x
A-C - 1/3 calej drogi
C-B - 2/3 drogi ( 15 km)
2(A-C)= (C-B)
A-C = 1/2 B-C
A-C = 7.5 km
x = 15km + 7.5 km = 22,5 km
2010-03-14T09:56:18+01:00
A - C ⅓x
C - B x-⅓= ⅔x
C - B - 15km
⅔x=15km |*³/₂
x=22,5km


1 4 1
2010-03-14T09:56:51+01:00
2/3 = 15km
15km:2 = 7,5km - 1/3km
7,5km*3= 22,5km

odp.: Cała droga od A do B wynosi 22,5km
1 5 1