Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T10:09:30+01:00
11 lutego 2010 roku uczniowie naszej szkoły pojechali na lodowisko do Pszowa, gdzie mile spędzili czas na sportowo. Każdy z uczestników wyjazdu miało okazję do wypróbowania swoich sił na dobrze przygotowanej ślizgawce w Pszowie. Dla niektórych była to okazja, by nauczyć się podstaw łyżwiarstwa, inni zaś by doskonalić swoje umiejętności. Cieszy fakt, iż uczniowie, którzy do tej pory nie mieli okazji wyjazdu na lodowisko, na koniec zajęć potrafili w miarę swobodnie poruszać się po tafli lodu.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T10:11:32+01:00
Ogłoszenie !
Dn.13.06.2010r.o godz.17.30 do 19.00 odbedzie sie bal przebierancow ktory organizuje nasza szkola Sp nr. ... na sali gim. Uczestnicy zabawy powinni przebrac sie za dowolnego bohatera mitologii.
przewodniczaca (przewodniczacy ) szkoly (np.) Adam Nowak