Odpowiedzi

2010-03-14T10:09:15+01:00
Zakochałam się w Tobie
I dalej brnę w błoto...
Czy wiesz, co ja robię?
Kocham Cię, idioto!
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T10:10:40+01:00
Blady księżyc krąży po niebie,
maluje wzory na ciemnym tle,
moje serce tęskni do Ciebie,
a usta szepczą:
Ja kocham Cię!



Jeden księżyc jest na niebie,
Jedno serce jest dla Ciebie.
Będę tęsknić i miłować,
Będę ściskać i całować!



Tylko Ciebie mam
tylko Tobie serce dam.
Tęsknię za tobą nocą i dniem.
Wyznam Ci że bardzo
KOCHAM CIĘ!!!!!!!



2010-03-14T10:16:09+01:00
Kocham każde twe spojrzenie
Kocham każdy uśmiech Twój
Żadnych skarbów ja nie pragnę
tylko żebyś został mój!

Dzwonili do mnie z nieba, że
Uciekł im jeden aniołek, ale
Nie martw się - nie powiem im
Gdzie jesteś.