Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T10:12:52+01:00
Drodzy uczniowie !
Dnia 12.03.2010 roku o godz 20 w naszej sali gimnastycznej odbedzie sie bal przebierancow. Impreza bedzie tematycznie zwiazana z mitologia, wiec wszystkich uczestnikow prosimy o przebrania zwiazane z tym tematem. Prosimy o skladanie sie po 3 zl na picie i jedzenie do swoich wychowawcow.Impreze bedzie prowadzil dj ktory nie tylko bedzie gral muzyke. Serdecznie zapraaszamy i zyczymy milej zabawy
Samorzad uczniowski
gim.. w...
4 3 4
2010-03-14T10:13:16+01:00
W naszej szkole odbędzie się bal przebierańców. Nie przegap tego niesamowitego wydarzenia ! Zapraszamy w sobotę o godz. 12:00 w strojach przedstawiających bohaterów mitologii. Poczuj się jak Bóg !
Organizatorzy - Samorząd Uczniowski ;)
2 3 2
2010-03-14T10:14:52+01:00
Drodzy Koledzy!
Szkoła Podstawowa w... ma zaszyt zaprosić Was na
Bal bohatrów mitologicznych
który odbedzie się dnia:... o godz:...
w:...


Ps; prosimy o zaprezentowanie się w strojach bohaterów mitologii
2 5 2