Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T10:23:16+01:00
A
równoramienny
prostokątny
b
romb
prostokąt
kwadrat
c
kwadrat
d
kwadrat
2010-03-14T10:24:38+01:00
LATAWIEC –
to czworokąt,
który ma dwie pary sąsiednich boków równych.
TRAPEZOID –
to czworokąt,
który nie ma żadnej pary boków równoległych
i równych.
DELTOID –
to czworokąt,
którego wszystkie kąty są wypukłe
TRAPEZ –
to czworokąt,
który ma przynajmniej jedną parę boków równoległych.


RÓWNOLEGŁOBOK
- to trapez, który ma dwie pary boków równoległych.

ROMB –
to równoległobok, który ma wszystkie boki równe.
1 5 1