Odpowiedzi

2010-03-14T10:14:52+01:00
Http://www.abcgospodyni.pl/wielkanocne.html

http://www.gieldamamy.pl/p12520-6-kartek-wielkanocnych-recznie-robionych.php


http://drukujwspomnienia.pl/pobierz/szablony_kartek_wielkanocnych
2010-03-14T10:27:19+01:00
Wejdź na Google w grafik i napisz szkice kartek wielkanocnych.
powinno być bo kiedyś miałam taka prace i z tamtą ściągałam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T10:56:54+01:00
Http://swiat-obrazkow.pl/obrazek-malowanka_wielkanocna_kolorowanka_na_wielkanoc-1-12643-221.html

:))