Potrzebny mi na jutro jest opis chomika,odpowiadając na pytania:jakie to zwierzę?Jakie trzeba stworzyć mu warunki?Co je i pije?Jak dbać o jego higienę?Jakich ćwiczeń i zabaw potrzebuje,aby zachować dobrą kondycję?Czy lubi towarzystwo ludzi? Będę wdzięczna:):):)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T10:22:46+01:00
Chomik bardzo piękne i urocze stworzenie. Takie ciche niewinne i spokojne.
Warunki jakie trzeba mu stworzyć to przede wszystkim duża wygodna klatka żeby mógł gdzie sobie biegać, nie możemy zapomnieć również o trocinach, które dają naszemu zwierzakowi mięciutkie legowisko, no i jedzonko rzecz jasna żeby miał co jeść oraz poidełko aby mógł sobie pić.
Zatrzymamy się chwilę przy jedzeniu i piciu.
Chomiki jedzą wszelkiego rodzaju zboża,słoneczniki itp. zaś piją tylko wodę z kranu bądź ostudzoną (zimną wodę przegotowaną w czjaniku).
O higienę chomika nie trzeba specjalnie mocno dbać ponieważ myje się on sam i chyba mu to wystarczy.
Chomiki potrzebują z pewnością kółka żeby mogły sobie pobiegać i zrzucić zbędny tłuszczyk, można mu też dogodzić w różnego rodzaju rury to przechodzenia z jednego miejsca w kltace na drugie, oraz duża klatka tak jak napisałem/ałam na początku. Takiemu zwierzakowi potrzeba również towarzystwa ludzi poniewarz lubi on zabawy z nimi.
30 4 30
2010-03-14T10:23:19+01:00
Chomiki sa to małe gryzonie

Warunki:
- nie umieszczac jego klatki w zbyt ciepłym miejscu
- Chomika umieść w klatce z trocinami miseczką z jedzeniem i miseczką z piciem dobrze się zaopatrzyć w kółko do bieganie chomiki muszą sie "wyczaleć"

Higiena
-Nie kąp swojego chomika on sam zadba o swoją higiene
- czyść jego klatke co jakieś 2 tygodnie wymieniaj trociny i przetrzyj ścierką wszystkie zakądki w klatce

Co do jedzenia
chomiki są zwirzętami wszystko żernymi uwielbiają pestki dyni słonecznika oraz marchewki :)

Chomiki lubią zabawy z ludźmi ale nie wolno im przeszkadzać podczas czyszczenia sierści zdenerwujesz swoje zwierzątko :O

25 3 25