Odpowiedzi

2010-03-14T10:22:53+01:00
warszawa data

czesc kasia!

co u Cb dawno nie pisałysmy. U nas jest zima pada dużo sniegu. Nawiązujac do twojego ostatniego listu chcialabym Ci o czyms powiedziec

Swieta Bozego narodzenia sa niezwykłe gdzyz wtdy wszyscy spędzamy czas w gronie rodziny. Dzielimy się miłością z innymi to czas pojednania z wrogami zapomnienia o wszystkim co złe.

czekam na odpis moze zmienisz zdanie na ten temat:)


Kamila:)
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T10:25:17+01:00
Cześć ... ( tu wpisz imię kolegi ) (data i miejscowość )

niedługo zaczną się u nas Święta Bożego Narodzenia.
bardzo się z tego cieszę bo, będzie Wigilia, połamiemy się z rodziną opłatkiem. Nareszcie będziemy razem. Będziemy śpiewać kolędy i dziękować Bogu, że zesłał swojego syna by nas wybawił.

twój kolega ... (twoje imię )

Ps. Napisz do mnie jak ty obchodzisz Święta.



4 1 4