Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T10:31:02+01:00
A)3i1/3 x + 8= 4i2/5 x -8
3 1/3x-4 2/5x = -8-8
3 5/15x-4 6/15x = -16
-16/15x = -16 /podziel(-1)
16/15x = 16 |:16/15
x = 15

b)x/2+x/4 +x/5=x-1 /20
10x+5x+4x=20x-20
-x=-20/(-1)
x=20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T10:53:33+01:00
Załącznik :) gdyby nie działał to: http://zapodaj.net/69ab41a24e2f.jpg.html

poprawa pierwszego:
3i1/3 x + 8= 4i2/5 x -8
3i1/3x-4i2/5x = -8-8
3i5/15x-4i6/15x = -16
-16/15x = -16 |:(-1)
16/15x = 16 |:16/15
x = 15

:)