Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T10:25:27+01:00
Wymień czworokąty,które mają:
a)cztery kąty równe: kwadrat, prostokąt
b)dwie pary boków równych:
kwadrat, prostokąt
c)przeciwległe kąty równe:
kwadrat, prostokąt, romb, równoległobok
3 4 3
2010-03-14T10:25:30+01:00
A)kwadrat,prostokąt
b)prostokąt,kwadrat,romb,równoległobok
c)kwadrat,prostokąt, romb, równoległobok
2010-03-14T10:27:33+01:00
A
kwadrat
prostokąt
b
równoległobok
romb
kwadrat
prostokąt
c
równoległobok
romb
prostokąt
kwadrat