jaką cyfrę można wpisać zamiast gwiazdki by liczba 6tu jest gwiazdka 252 była podzielna przez 2

a tylko 0,4lub8 b tylko 2,6 c tylko 4 d dowololną cyfrę


którą z cyfr można wpisać zamiast gwiazdki aby liczba 11 11tu jest gwiazdka była podzielna przez 5


a 0lub5 b tylko 5 c 1lub6 d tylko 0




którą z cyfr należy wpisać zamiast gwiazdki aby liczba 54 tu jest gwiazdka 4 była podzielna przez 3


a 4 b 2 c3 d 9

2

Odpowiedzi

2010-03-14T10:30:50+01:00
Jaką cyfrę można wpisać zamiast gwiazdki by liczba 6tu jest gwiazdka 252 była podzielna przez 2
d. dowololną cyfrę

którą z cyfr można wpisać zamiast gwiazdki aby liczba 11 11tu jest gwiazdka była podzielna przez 5
a. 0lub5

którą z cyfr należy wpisać zamiast gwiazdki aby liczba 54 tu jest gwiazdka 4 była podzielna przez 3
b.2
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T10:32:18+01:00
1) dowolna liczbę
2) 0 lub 5
3) 2
5 3 5