Odpowiedzi

2010-03-14T10:30:13+01:00
Kwitną znaczami ciemne chodniki- ożywienie
gwaizdy błekitne,kwiateczki czerwone- epitet/zdrobnienie
uliczki odprowadzaja nas do domu-metafora/uosobienie
slonce czerwone,niby pozar na dachu-porównanie
kto dalej,kto wyzej,kto szybciej-pytania retoryczne/anafora
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T10:37:37+01:00
* epitet- zielone liście, czerwona krwinka
*porównanie- zielony jak trawa, czerwony jak burak
*przenośnia- pole malowane zbożem
*apostrofa- A tym czasem przenoś moją duszę utęsknioną
*uosobienie-piasek tańczy
*onomatopeja- jęczy, kwiczy
*zdrobnienie-kotek,piesek
*zgrubienie-kocisko, psisko
*ożywienie-ciche grusze siedzą
8 4 8