Dam naj:) Przetłumacz na polski:)
That is my dictionary.
This is my computer.
Those are his books.
This is her dog.
These are my good friends.
Those are my pencils.

I've got lots of things in my bag.
She hans't got sports clothes or trainers.
Kate and I have got a CD player.
They haven't got a computer or a calculator.
Anthony's got brown eyes and short hair.
Has he got blue eyes? No , he hasn't.
Has your mother got grey hair? Yes, she has.
Have you got six pens in your bag? No, I haven't.

3

Odpowiedzi

2010-03-14T10:30:00+01:00
To jest mój słownik.
To jest mój komputer.
Te są jego książkami.
To jest swój pies.
To moi dobrzy przyjaciele.
Te są moimi ołówkami.
Miałem mnóstwo rzeczy w swojej torbie.
---nie wiem---
Kate i ja mamy odtwarzacz płyt kompaktowych.
Oni nie mają komputera albo kalkulatora.
Mieć brązowe oczy Antoniego i krótka fryzura.
Miał niebieskie oczy? Nie, on mieć.
Twoja matka miała srebrną nić nici? Tak, ona ma.
Miałeś sześć piór w swojej torbie? Nie, nie mam.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T10:35:01+01:00
To jest mój słownik.
To jest mój komputer.
To są jego książki.
To jest jej pies.
To są moi dobrzy przyjaciele.
To są moje ołówki.

Mam dużo rzeczy w mojej torbie.
Ona nie ma sportowych ubrań lub butów.
Kate i ja mamy odtwarzacz CD.
Oni nie mają komputera lub kalkulatora.
Anthony ma brązowe oczy i krótkie włosy.
Czy on ma niebieskie oczy? Nie, on nie ma.
Czy twoja mama ma siwe włosy? Tak, ona ma.
Czy masz sześć piór w swojej torbie? Nie, nie mam.
2010-03-14T10:40:50+01:00
To jest mój słownik.
To jest mój komputer.
To są jego książki.
To jest jej pies.
To moi dobrzy przyjaciele.
To są moje ołówki.

Miałem mnóstwo rzeczy w swojej torbie.
Ona miała dostać sportowe ubranie albo trenerskie.
Kate i ja mamy odtwarzacz płyt kompaktowych.
Oni nie mają komputera albo kalkulatora.
Antoni ma brązowe oczy i krótką fryzurę.
On ma niebieskie oczy? Nie, on nie ma.
Twoja matka miała srebrną nić ? Tak, ona ma.
Miałeś sześć piór w swojej torbie? Nie, nie mam.