1.Z jakiego powodu ludzie ustanawiaja prawa?
2.Dlaczego prawo soę zmienia?
3.Czy tylko ludzie sprawujący władze maja wplyw na zmiany w prawie?Uzasadnij swoje zdanie.
4 Dlaczego jedne prawa się zmieniaja, a inne pozostaja niezmienne?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T10:16:46+01:00
1. Dla lepszego bytu. By w naszym kraju, żyło się lepiej.
2. Niektóre ustawy, po prostu nie wypalają. Prawo musi się zmieniać, inaczej w obecnych czasach, przypuśćmy byłby Komunizm?
3. Nie tylko ludzie sprawujący władzę. Również my! My też możemy ingerować w Prawa wszechobecne. Poprzez strajki, demonstracje, ankiety, specjalne głosowania.
4. Ponieważ, prawa które są skuteczne pozostają bez zmian. A zmieniające się, to są prawa zazwyczaj ( nie zawsze) młode ustawy, które po kilku latach są wycofywane, lub nie sprawdzają się. Np. mundurki szkolne, był i ich nie ma. :)
2009-10-25T10:17:23+01:00
1.Aby pył ład i porządek.
2.zmienia się prawo,bo zmieniają się czasy
3.Tylko ludzie sprawujący władzę.Gdyby inni ludzie mieli na to wpływ były by inne prawa
4.Ponieważ jedne okazały się złe i zmienione je.A inne dobrze funkcjonują
2009-10-25T14:53:01+01:00
1. By w kraju lepiej się żyło.
2. Niektóre prawa nie są dopracowane lub nie zdają egzaminu, dlatego trzeba je zmienić.
3. Nie tylko oni. Możemy zmieniać prawo przez np. strajki, ale można także łagodniej. Czasem można porozmawiać z osobą rządzącą i można jej podsunąć pewien pomysł na reformę.
4. Dlatego, że niektóre prawa zdają egzamin, np. zakaz jazdy w stanie nietrzeźwym - jest właściwy i się nie zmienia, a prawa, które nie są odpowiednie są zmieniane.