Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T10:32:37+01:00
- tematyka związana z Dzikim Zachodem
- Krajobraz ; pustynny , prerie
- toczy się walka pomiędzy plemionami
- Indianie występują
-głównym bohaterem jest kowboj albo jeździec
- napady na pociąg
- mało rozwinięta cywilizacja są konie , bary , i parowozy praktycznie nie ma samochodów
2 5 2
2010-03-14T10:35:50+01:00
Western-akcja dzieje się na zachodzie USA w drugiej połowie XIX wieku na terenach ziem zabranym Indianinom, na których biali osadnicy szukają złota.
liczę na naj;]]
2 5 2