Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T10:44:22+01:00
- ojciec laurenty zapene to że nie dokładnie przeprowadził akcjee aby romeo i julia byli razem
-marta nie przypilnowała dokładnie julii w dniu smierci bo zosawila ja samaa
- capulet to ze nie pozwalał spotykac sie swej córcee z jej ukochanym i zmuszał ja do ,sluby i innym męzczyzna którego nie kochalaa
2010-03-14T11:09:56+01:00
Ojciec Laurenty miał sobie za złe, że niedokładnie obmyślał plan, który miał sprawić, że Romeo i Julia będą razem.

Marta zarzucała sobie, że nie dopilnowała Julii w dniu jej śmierci.

Capulett (ojciec Julii) miał sobie za złe, że nie pozwalał córce spotykać się z Romeem i chciał, żeby wyszła za mąż za innego mężczyznę.
1 5 1