Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T10:51:34+01:00
Pierwszy etap męki Chrystusa. Piłat wiedział, że zbawiciel jest niewinny. Wokół niego tłum krzyczących i domagających się śmierci. On sam przeciwko tysiącem ludzi. Zapadł wyrok- Jezus skazany na śmierć przez ukrzyżowanie.
2 5 2
2010-03-14T11:02:10+01:00
ROZWAŻANIE:

Panie Jezu ty przez nasze grzechy na ból skazany byłeś. Cierpiałeś za nas wszystkich. Nikt nie posłuchał swojego sumienia ,nie pomógł Ci. Krzyczeli by na śmierć Cię skazać ,dlaczego? Z nienawiści? Czy może dlatego ,że nikt nie umiał posłuchać swojego delikatnego głosu sumienia ,każdy szedł w ślad innego człowieka. Nikt nie odważył się pokazać ,że Cię kocha i nie stawił czoła innym. Dlatego ,że zbrakło nam odwagi ,że nie umiemy słuchać swego wewnętrzengo głosu ty cierpiałeś.

MODLITWA:

Panie, zostałeś skazany na śmierć, ponieważ strach przed wzrokiem innych stłumił głos sumienia. Mimo ,że nie chcemy czynić zła ,czynimy. Panie pomóż nam stać się lepszym człowiekiem, słuchać swojego głosu ,a nie innego człowieka. Pomóż nam iść własną ,dobrą drogą. Obdarz nas łaską nawrócenia.
2 3 2