Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T10:49:55+01:00
4x=3x-5
4x-3x=-5
x=-5

64+2x=46+ x
2x-x= 46-64
x= 18

3-x=a2x
ten przykład chyba źle napisany napisz dobrze na priv to rozwiązee

4+3x=2+2x
3x-2x=2-4
x=-2

x+ jedna czwarta =jedna druga+2x
x-2x=jedna drugo - jedna czwarta
x= -jedna druga

3x+jedna siódma = x-1
3x-x=-1-jedna siódmaa
2x=-1jedna siódma / :2
x= pół i jedna trzeciaa

jeden i trzy czwarte - 3x =-trzy i jedna czwarta -4x
-3x+4x= 5
x=5

x-34=-35
x=-1

masz
5 4 5
2010-03-14T10:54:39+01:00
4x=3x-5
4x-3x=-5
x=-5

64+2x=46+ x
2x-x=46-64
x=-18

3-x=2x
-x-2x=-3
-3x=-3 /:(-3)
x=1

4+3x=2+2x
3x-2x=2-4
x=-2

x+1/4=1/2+2x
x-2x=1/2 - 1/4
-x=2/4 - 1/4
-x=1/4 / *(-1)
x= - 1/4

3x+1/7=x-1
3x-x=-1 - 1/7
2x= - 1i 1/7 /:2
x= - 8/7:2/1
x=-8/7 *1/2
x= - 4/7

1 i 3/4 - 3x= - 3i1/4 - 4x
-3x+4x= -3 i 1/4 + 1i 3/4
x= - 5

x-34=-35
x=-35+34
x= -1
3 3 3
2010-03-14T10:54:47+01:00
4x=3x-5
4x-3x= -5
x= -5

64+2x=46+ x
64-46=x-2x
-x=18
x= -18

3-x=a2x
-x-2ax=-3
x(1-2a)= -3
x= -3:(1-2a)

4+3x=2+2x
3x-2x=2-4
x=-2

x+ jedna czwarta =jedna druga+2x
x+0,25=0,5+2x
x-2x=0,5-0,25
-x=0,25
x= - 0,25

3x+jedna siódma = x-1
3x-x= -1-1/7
2x= -1i1/7
x= -1i1/7:2
x= -8/7*1/2
x= -8/14
x= -4/7

jeden i trzy czwarte - 3x =-trzy i jedna czwarta -4x
7/4-3x= -15/4-4x
-3x+4x= -15/4-7/4
x=-22/4
x= -5,5

x-34=-35
x= -35+34
x= -1
4 1 4