Odpowiedzi

2010-03-14T10:46:22+01:00
Paulo Coelho dlaczego?? a. jego książki zachęcają do zmiany na lepsze, do zmiany swego postępowania, a także postępowania ludzi z naszego środowiska b. ma własną organizację charytatywną c. za całokształt - to wspaniały człowiek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T10:47:39+01:00
Ja przyznałbym pośmiertną Pokojową Nagrodę Nobla Janowi Pawłowi II za szerzenie pokoju i chrześcijaństwa na Ziemi
3 3 3