Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T10:52:27+01:00
Był bardzo pracowity i robił wszystko, by osiągnąć postawiony przed sobą cel
Był zapobiegliwy, toteż pamiętał o zrobieniu zapasów żywności na okres pory deszczowej, starannie przygotował mur obronny wokół swojej groty, który miał go zabezpieczyć przed napaścią dzikich zwierząt bądź Karaibów.
W urządzaniu jej wykazał się niesamowitą zaradnością i pomysłowością, nauczył się w pełni wykorzystywać to, co daje mu natura.
Dzięki swojej inteligencji uszył nawet parasolkę, by mogła go chronić przed upałem.Zręczność i pomysłowość pomogły przetrwać mu w trudnych chwilach.
34 4 34
2010-03-14T10:52:27+01:00
Odwaga
wytrwałość
męstwo
przyjacielstwo
wytrzymałość
dążenie do celu
optymistyczne nastawienie
20 3 20
2010-03-14T10:52:36+01:00
Odwaga,wytrwałość,męstwo,przyjacielstwo,wytrzymałość,dążenie do celu,optymistyczne nastawienie,pozytwne nastawieni
no i przede wszystkim silna wola.
64 3 64