Pn Wt Śr Czw Pt Sob Nd
dzień -3*C -7*C -5*C -4*C 0*C 2*C 3*C
w nocy -6*C -15*C -11*C -5*C -2*C 0*C 1*C

Oblicz średnią temperaturę
a) w Środę
b) w nocy w parzyste dni
c) w dzień w nieparzyste dni.

NP -3*C oznacza to -3 stopni celciusza

3

Odpowiedzi

2010-03-14T11:01:40+01:00
A) -8*C
b) -6,6*C
c) -2,75*C
2010-03-14T11:01:55+01:00
A) -5*C + -11*C = -16*C
b) -6*C + - 11*C + -2*C +1*C = -18*C
c) -3*C + -5*C +0*C+ 3*C = 5*C
Licze na najlepszą . ; ))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T11:03:16+01:00
A)
-5*C+-11*C=-16*C -16*C:2=8*C

B)
-15*C+-5*C+0*C=-20*C -20*C:3=-6,7*C

C)
-3*C+-5*C+0*C+3*C=-5*C -5*C:4=-1,25*C
1 5 1