Odpowiedzi

2010-03-14T10:59:35+01:00
X-wysokość kredytu
11%x=2750zł
0,11x=2750zł/:0,11
x=²⁷⁵⁰/₁ : ¹¹/₁₀₀
x=²⁷⁵⁰/₁ * ¹⁰⁰/₁₁
x=²⁷⁵⁰⁰⁰/₁₁
x=25 000zł
odp.pani Ula wzięła 25 000zł kredytu

Liczę na najlepszą odpowiedź :))
33 4 33
2010-03-14T11:01:15+01:00
Oprocentowanie - 11 %
11 % kredytu - 2 750 zł
1 % kredytu - 250 zł
100 % kredytu - 25 000 zł
Odp. Pani Ula wzięła kredyt wysokości 25 000 zł.
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T11:01:29+01:00
X-kwota kredytu
11%x=2750
11/100x=2750 /*100/11
x=25000
Odp. Pani Ula wzięła kredyt 25000 zł.
38 4 38