Odpowiedzi

2010-03-14T11:11:38+01:00
Pies jest najlepszym przyjacielem człowieka.
Ma cztery łapy.
Lubi szczekać.
Uwielbia bawić się z dziećmi.
zazwyczaj nie lubi kotów.

Kot ma długie wąsy.
Łapie myszy.
Lubi bawić się kłębkiem wełny.
Widzi w ciemności.
Gdy go ktoś pogłaszcze to mruczy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T11:15:48+01:00
Pies, to zwierzę, które najbardziej przywiązuje się do człowieka. Psy potrzebują czasu aby zrozumieć, czego się od nich oczekuje. Nie należy gniewać się zbyt długo na naszego czworonożnego przyjaciela i zamykać za karę. Psy nie rozumieją, co do nich mówimy, ale zawsze zwracają uwagę na ton naszego głosu. Zanim uderzysz swojego przyjaciela, trzeba pamiętać, że on nigdy nie ugryzie nas. Zanim skarcisz psa za to, że jest leniwy albo nie chce wykonać Twoich poleceń, zastanów się, jaka może być tego przyczyna. Być może nie dostaje właściwego pożywienia, może za długo był na słońcu albo może jego serce starzeje się i słabnie.

Kot, to zwierzę, któremu trzeba poświęcać dużo uwagi. Koty czują się naszymi właścicielami, więc nie da się ich wytresować. Jeśli koty śpią, to znaczy, że naprawdę tego potrzebują, i nie należy im wtedy przeszkadzać. Jeśli kot Cię drapnie, to znaczy, że mu podpadłeś, a jeśli cię przytuli i zamruczy to jesteś doceniony. Koty są drapieżnikami, więc musisz mu zapewnić odpowiednią zabawkę.