Odpowiedzi

2010-03-14T11:07:29+01:00
Kiedy oddstąpił płot do malowania swoim kolegą .
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T11:15:11+01:00
Tomek Sawyer był koleżeński gdy poznał Hucka.Zawsze sie umawiali i spotykali.gdy do szkoły przyszła nowa dziewczynka o imieniu Becky ,to on się z nią zakochał.Ona siedziała z nim w ławce.Pewnego razu podał Becky karte na ktorej pisało ''Kocham Cię'' .Becky dowiedziała się że ma juz dziewczynę,wiec odkochała mu się.Tomek za nią długo cierpiał.
3 3 3