Zad.1
Cennik :
Pokój 2 - osobowy - 90 zł
Pokój 3 - osobowy - 135 zł
Pokój 4 - osobowy - 180 zł
Śniadanie - ( 6.00 - 9.00 ) - 10 zł
Obiad ( 12.00 - 15.00 ) - 20 zł
Kolacja ( 19.00 - 21.00 ) - 10 zł
Obiado - kolacja - ( 18.00 - 21.00 ) - 25 zł

Koszty pobytu w pensjonacie przedstawia cennik powyżej ^ . Zarezerwowałeś pobyt w pensjonacie od Poniedziałku do Piątku dla siebie i kolegi.Zamówiłeś również na ten czas wyżywieni Śniadania i obiado - kolacje . Przyjedziecie do pensjonatu w poniedziałek po śniadaniu i wyjedziecie w piątek o godzinie 16.00 . Koszty rozliczacie osobno . Oblicz , ile wyniesie kosz noclegów i wyżywienia na jedną osobę w czasie pobytu w Wieżycy . Zapisz wszystkie obliczenia !

Proszę szybko o odpowiedzi obliczenia !!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T11:13:13+01:00
90zł+4*10(*2)+4*25=90+80+100=270:2=135
135-to jest wynik
1 5 1
2010-03-14T11:18:25+01:00
90x4=360zl - tyle zzaplaca za pobyt w pensjonacie
4x10=40zl -tylezaplaca za sniadania
4x25=100zl-tyle zaplaca za obiado kolacje
360+40+100=500zl
500:2=250zl

Koszt nA jedna osobe wyniesie 250 zl