Fotosynteza to proces polegający na:
A. pobieraniu dwutlenku wegla przez rosliny.
B. uwalnianiu i usuwaniu dwutlenku wegla przez rosliny.
C. rozkladzie zwiazkow organicznych przy udziale swiatla.
D. syntezie zwiazkow organicznych ze zwiazkow nieorganicznych przy udziale swiatla.

Mięsnie szkieletowe zbudowane sa z tkanki miesniowej :
A. łącznej
B. gładkiej
C. poprzecznie prazkowanej
D. włuknistej


dam naj. xd ;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T11:13:19+01:00
2010-03-14T11:13:42+01:00