Odpowiedzi

2010-03-14T11:23:01+01:00
A) P=4,6cmx4,6cmx6=126,96cm²
b) P=2,3dmx2,3dmx6=31,74dm²
c) P=0,9mx0,9mx6=4,86m²

Liczę na naj!.:**
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T11:23:21+01:00
A) 6*4,6*4,6=126,96 cm^2

b) 6*23*23=3174 cm^2

c) 6*90*90=48600 cm^2

Klaudia to mialo byc w cm xd

2010-03-14T11:25:15+01:00
²a) 4,6cm * 4,6cm * 6 = 126,96 cm
b) 2,3 dm * 2,3 dm * 6 = 23 cm * 23 cm * 6 = 3174 cm²
c) 0,9 m *0,9 m * 6 = 90 cm * 90 cm * 6 = 48600 cm²