Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T11:26:07+01:00
Mój Boże !
Ileż łez wylałam myśląc, jak potoczy się mój los.
Lecz proszę Cię tylko o jedno- O męża kochającego i uczciwego!
Czegoż mogę chcieć więcej ?
Tak mi dopomóż.
Amen.

Może się przyda ; )
1 3 1
2010-03-14T12:14:15+01:00
Panie Jezu, proszę Cię aby na mojej drodze życia stanął dobry i mądry mężczyzna. Aby on kochał mnie ze wzajemnością, aby nie pożądał innej. Wiem, że na świecie nie ma ideałów, ale proszę Cię aby mój przyszły mąż dążył do ideału. Amen.


hahahaha, wiem że świetne xD
4 2 4