Odpowiedzi

2010-03-14T11:24:35+01:00
Proponowałabym rysunek kaplicy i ducha, który się dobija do drzwi:) pozdro:*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T11:30:19+01:00
Ja bym proponowała narysować grupkę ludzi, a nad nimi duchy, które były wymienione w "Dziadach".
Na plakacie niech panuje pół mrok.
Duchy niech będą szaro-białe,
A ludzie niech maja lekko zamazane twarze(dużo postaci)
W tle niech bedzie kaplica i jakieś domy mieszkalne.
A w jednym z rogów kartki narysuj stoł z darami występującymi w "Dziadach".

Nie wiem w jakim formacie ma wykonana być ta praca, wiec rysuj tyle ile bedziesz mial/miała miejsca.

Myslę, że będzie dobrze, ci ciekaie bo nie dokońca wiadomo co się wydarzy;)
Pozdrawiam;)
1 5 1