Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T10:39:17+01:00
Uwaga!!!!!
Dnia 20.09.2009r w parku zgubiłam duże szczęście.Bez niego jestem smutna i ponura.
Jeśli ktoś je widział proszę poinformować mnie telefonicznie lub osobiście.Przewidziana nagroda.
Tel:683620757
Adres:Warszawa ul.Henryka Sienkiewicza 2
2009-10-25T10:42:54+01:00
Ogłoszenie
Informuje się, że (wpisz swoje imie i nazwisko) poszukuje szczęścia.
Kontakt: (wpisz numer telefonu)
podpisz się