Odpowiedzi

2010-03-14T11:26:37+01:00
Dane:
przeciętnie 2,5 godziny dziennie
Szukane:
Ile wolnego czasu ma dziennie Robert?
Rozwiązanie:
⅝ to 2godz. 30 min. |:5
⅛to 30 min. |*8
⁸/₈ to 4 godz.
Odpowiedź: Robert ma 4 godziny wolnego czasu dziennie.

Mam nadzieję, że pomogłam i liczę na najlepsza odpowiedź :))
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T11:27:28+01:00
2,5h:5=0,5h
0,5hx8=4h
Odp.: Robert ma dziennie 4h czasu wolnego.

Liczę na naj!.:**
17 4 17
2010-03-14T11:31:02+01:00
5/8 to 2godz. 30 min. |:5
1/8 to 30 min. |*8
8/8 to 4 godz.

Odp. Robert ma 4 godziny wolnego czasu dziennie.

Liczę na naj albo chociaż na 5 gwiazdek
21 4 21