Odpowiedzi

2010-03-14T12:52:14+01:00
Każda z kobiet ma w sobie dobrą matkę ... Lecz nie każda potrafi to okazywać ... Aby być dobrą matką należny dbać o swoje pociech pielęgnować je ale nie rozpieszczać ... Mówić im ze są kochane i być blisko nich ... A to akurat jest najważniejsze ! ;))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T13:07:26+01:00
Żeby stać się dobrą matką, należy umieć słuchać dziecko i poświęcać mu możliwie jak najwięcej czasu. Powinno chwalić się je, gdy nam pomoze, ale także i karać. Aby poprawic relacje, można w weekendy zrobić wycieczkę rowerową lub poprostu udać się na długi spacer. Należy dziecku pomagać w odrabianiu prac domowych lub kiedy czegoś nie rozumie. Kiedy coś "przeskrobie" trzeba wytłumaczyc mu, że tak nie wolno robić, a w ostatecznosci dac mu karę. Matka jest to najważniejsza osoba w zyciu kazdego dziecka.

Mam nadzieje, że pomoglam :))