Odpowiedzi

2010-03-14T11:29:34+01:00
Jedna chwila potrafi życie zmienić.
Tylko jeden moment.
Kogo mam błagać o jeszcze dłuższą chwilę ?
Kogo ?!
Sekunda i może nas nie być...
Dbaj o swoje życie! Które jest jak liść na wietrze...
Wystarczy chwila, aby zniknął.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T11:36:21+01:00
Życie to są chwile,
tak mówi piosenka
ale moje życie
jest w moich rękach.
Bo życie jak woda
przez palce przecieka.
Zbyt krótkie by płakać,
zbyt długie by czekać.
Weż się za naukę
mój miły kolego
odrabiania lekcji
to nic trudnego.
A kiedy po latach
wspomnisz sobie szkołę
to z czystym sumieniem
powiesz sobie-nie byłem matołem.









ó